Re: Dwa porty joysticka - jak to zrobic?

Autor: Pawel Nowak (53281_at_polbox.com)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 12:43:44 MET DST

> Wydaje mi sie (choc nie jestem pewien na 100%), ze zintegrowana
> dzwiekowka wylacza sie w calosci, czyli lacznie z portem joysticka.
> Zintegrowana karta to nic innego jak zwykla karta na PCI, tylko od razu
> na plycie. Wiec chyba nic z tego. Widoczny bedzie tylko jeden port (ten
> w SB).

Zintegowana dziwekowka dziala - moge na niej "sluchac". Wylaczony jest tylko
driver od joysticka. Wylacza sie sam jak tylko zainstaluje driver od SB.
Reczne wlaczenie go (driver'a joysticka "na plycie") powoduje konflikt
resource'ow i i tak nie chodzi (ma zolty wykrzyknik).

Mysle, ze wystarczylo by wylaczyc obsluge joysticka w driverze od karty SB.
Problem jednak w tym, ze o ile w przypadku "zintegrowanej karty" driver do
joysticka jest tam osobna ikonka w zakladce "ControlPanel\System\Hardware"
(czy jakos tak), to wszytskie urzadzenia jakie dodaje SB znajduje sie pod
jedna ikonka! (nie ma osobnej dla joysticka SB). W zwiazku z tym nie moge
wylaczyc tylko drivera od joysticka SB. Moge wprawdzie wylaczyc calego SB,
ale nie o to mi chodzi.

Jakies inne pomysly?

Pozdrawiam,
PN

p.s.
Wiem, ze do jedengo portu mozna podlaczyc dwa joy'e i wiem jak to zrobic.
Tylko, ze ja chce podlaczyc te 2 do portu na plycie a nie na SB. Mam swoje
powody:)