Re: kiedy nowy athlon w sprzedazy????

Autor: Jacoj (WYTNIJ_TO_jacoj_at_poczta.fm)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 12:42:44 MET DST

"Artur Orlowski" <arturo_at_edu.com.pl> wrote in message news:3BB0FFE2.91C2808_at_edu.com.pl...
[...]
> Owszem. POWINNY i tylko dla PIV. A wszystkie starsze jakos sobie radza
> bez tych uchwytow.

Ostanio jak widać dość słabo sobie radzą z nowymi ciężkimi
radiatorami.

> A co to Ziemia? Bo ja tam panie z Marsa i u nas Athlony sie nie pala.
> A dokladniej - daj link do postu albo strony.

patrz niżej

> Jw. Podaj MdgID

<9090to$s3t$1_at_news.tpi.pl>

Dyskusja o temacie "Filmik pogladowy ..." na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet
z dnia 18.09.2001:
post Krisa <9o71qq$2106$1_at_news2.ipartners.pl>
Post MGB <1c5pqtg01s2rjn8upa9q7lt1f1t5fuh4a8_at_4ax.com>

[...]
> JA koncze wydzial Elktroniki i Technik Informacyjnyc na PW -
       ^^^^^^
No to jak skończysz to pogadamy.

> kierunek
> Informatyka oraz prowadze firme zajmujaca sie administracja obecnie
> okolo 400 komputerow oraz sprzedaza sprzetu kompuetrowego. ;)

Tym bardziej nie powinieneś wygadywać takich głupot.

> Akurat mialem na mysli nasz drugi watek ;)) Poniewaz pisze w nim to
> samo z wszystkimi argumentami, nie chce mi sie juz tu ich drugi raz
> powtarzac. A ty swoich zrodel nigdzie nie podajesz.

A teraz to już nie rozumiesz tego co czytasz, bo źródła podawałem
już wielokrotnie.

> Wcale nie. Natomiast jak wspomnialem podaje swoje zrodla.

Źródła na to, że Athlony sie nie palą? A to bardzo ciekawe...

> No patrz. Ja tez! ;)

Z tego wynika, że nie jesteś w stanie przyjąć do wiadomości
faktów sprzecznych z Twoim widzimisie: "Athlony się nie palą i już"

> Nie. Natomiast temperatura pracy PIV bez radiatora 29C jest smieszna i
> podwaza wiarygodnosc calego testu.

Czyli nie wierzysz w to, że Athlony sie spaliły? Ciekawe...

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Z protokołów zgłoszeniowych do PZU: