Re: Dwa porty joysticka - jak to zrobic?

Autor: oleey (oleey_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 17:50:11 MET DST

Użytkownik "Pawel Nowak" <53281_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> To, ze w danej chwili dziala tylko jeden z dwoch portow joysticka
wydaje sie
> zrozumiale (wystepuje konflikt adresow portow). Mam jednak pytanie:
Czy kos
> ma pomysl jak to wszystko poprzestawiac, zeby dzialajacy byl port "z
plyty
> glownej" a nie "z Sound Blaster'a"? A moze ktos wie jak zrobic, zeby
> dzialaly oba?

Wydaje mi sie (choc nie jestem pewien na 100%), ze zintegrowana
dzwiekowka wylacza sie w calosci, czyli lacznie z portem joysticka.
Zintegrowana karta to nic innego jak zwykla karta na PCI, tylko od razu
na plycie. Wiec chyba nic z tego. Widoczny bedzie tylko jeden port (ten
w SB).

--
Pozdrawiam, OleeY