Banki dźwiękowe do Sounblastera 128 i Live.

Autor: janekh_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 27 Sep 2001 - 12:36:48 MET DST

Banki dźwiękowe do Sounblastera 128 i Live.

Miałem ostatnio problemy z AWE32, które spowalniało mi DivX'a, wymieniłem sobie
kartę na SB128 i rzeczywiście pomogło, DivX odtwarza się już płynnie.
Ale pojawił mi się za to inny problem. Na AWE32 miałem bardzo bogatą kolekcję
fontów dźwiękowych, które pozwalały mi dowolnie zmieniać brzmienie MID'ów na
mojej karcie. Niestety nie potrafię tego zrobić na SB128 (podejrzewam, że na
Live może być podobnie). Słyszałem, że SB128 nie wymaga wkładania kości pamięci
tak jak AWE32, ale potrafi korzystać z pamięci RAM. Stąd też moje pytania:

1. jakim programem (na płytce ze sterownikami nic takiego nie udało mi się
znaleźć) lub jak załadować można banki dźwiękowe na karcie muzycznej
2. czy można jakoś skonwetowac format banków dźwiękowych sf2 (wykorzystywany
przez AWE32) na ecw (wykorzystywany przez SB128) ?

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam Grupowiczów,
Janusz
janekh_at_poczta.onet.pl