Re: Przelacznik

Autor: Marek Pajak (marekp_at_wp.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 11:30:55 MET DST

"Białko" napisał(a):

> (...)Możliwe że tylko mój przełącznik jest taki felerny, najlepiej
> jakbyś przed kupnem mógł sprawdzić jak to działa.
> Inaczej wydasz kasę na darmo.
Nie mam możliwości sprawdzenia przed zakupem. Tylko Allegro wchodzi w
rachubę. (W Poznaniu nigdzie takich urządzeń nie widziałem.)
Rozebrałeś go. Była w środku jakaś elektronika? Czy tylko zwykły
mechaniczny przełącznik? Bo przełącznik to ja se sam mogę zrobić ;) Ale
nie jestem do tego rozwiązania przekonany...

Pozdrawiam
Marek