Re: Optimus jak Tpsa

Autor: Ziomall (linda_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 12:19:05 MET DST

> Byla pewna ze otrzyma na czas naprawy zastepczy monitor, stalo sie jednak
> inaczej, okazalo sie za tak Duza i Znana firma ....

czyli nic sie nie zmienilo. Kupowalem u nich kompa w 96r. Jak mi nawalal
CDrom (Azteh x8) to tez kazali zostawc sprzet na 3 tygodnie. I niczego nie
naprawili ani nie wymienili, kwitujac, ze wszystko jest ok. Od tamtej pory
bojkotuje ta firme! Jesli jakiejs firmie zalezy na klientach to dadza Ci w
zamian sprzet na okres naprawy a czasem mozesz wybrac go sam (ja tak
mialem ). I kij w oko tym co postepuja inaczej...;)

Pozdr
Ziomall