Re: Przelacznik

Autor: Białko (srad750_at_wp.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 10:13:18 MET DST

Użytkownik Marek Pajak <marekp_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3BB11AF5.40505_at_wp.pl...
> Witam
> Na Allegro znalazłem coś takiego:
> http://www.allegro.pl/showitem.php?item=2429497
> Jest to przełącznik pozwalający na podłączenie się do czterech
> komputerów za pomocą jednej klawiatuty, myszy i monitora.
> Czy ktoś z Was miał z czymś takim do czynienia?
> Czy przełączanie się (zapewne mechaniczne) w taki sposób nie grozi
> uszkodzeniem sprzętu?
> BTW: Myślałem o zrobieniu sobie czegoś takiego, ale bałem się, że to
> niebezpieczne dla sprzętu. A tu proszę... Ludzie takie robią i sprzedają
;)

> [...]

Kupiłem dokładnie taki sam przełącznik jak ten na allegro.
Miałem przez pewien czas podłączone dwa kompy.
Wszystko jest niby ok ale obraz na monitorze po
podłączeniu tego przełącznika to TRAGEDIA!!!
Rozmyte napisy. Oczy bolą po godzinie.
Rozkręciłem to coś i już wiedziałem czego obraz jest
tak kijowy: wszystko jest amatorsko polutowane, nieizolowane
przewody są oddalone od siebie o setne milimetra.
To nie może dawać dobrego obrazu. Teraz leży na szafie :-(
Możliwe że tylko mój przełącznik jest taki felerny, najlepiej
jakbyś przed kupnem mógł sprawdzić jak to działa.
Inaczej wydasz kasę na darmo.

pozdr