2 karty sieciowe + kabel krosowany = problemy

Autor: Remigiusz Weska (rew_at_simple.com.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 12:06:19 MET DST

Cześć

Czy na kablu krosowanym można wyciągnąć 100Mbit ?

Siedziałem 2h i próbowałem połączyć 2 kompy z 2 kartami Realtek 10/100

Po ciężkich walkach doszedłem do tego ze wszystko działa ok jedynie w
przypadku gdy obie karty przestawię na 10Mbit full duplex jak przestawię na
100Mbit to obie wysyłają pakiety ale żadna nie odbiera.

Może cos z kablem mam nie tak ? (kabel ekranowany, dobrze zaciśnięte
końcówki)

Remek
rweska_at_ajax.umcs.lublin.pl