Przelacznik

Autor: Marek Pajak (marekp_at_wp.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 02:01:57 MET DST

Witam
Na Allegro znalazłem coś takiego:
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=2429497
Jest to przełącznik pozwalający na podłączenie się do czterech
komputerów za pomocą jednej klawiatuty, myszy i monitora.
Czy ktoś z Was miał z czymś takim do czynienia?
Czy przełączanie się (zapewne mechaniczne) w taki sposób nie grozi
uszkodzeniem sprzętu?
BTW: Myślałem o zrobieniu sobie czegoś takiego, ale bałem się, że to
niebezpieczne dla sprzętu. A tu proszę... Ludzie takie robią i sprzedają ;)

Pozdrawiam
Marek