Re: Athlon kontra Pentium IV

Autor: Artur Drzewiecki (darth72_at_poczta.bez.onet.spamu.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 06:06:25 MET DST

>Twierdzę i jest to do udowodnienia że sprzęt z którym jest mniej wszelakiego
>rodzaju problemów to sprzęt tzw. "firmowy".
Zdefiniujmy pojęcie sprzętu "firmowego" - chodzi Ci o "markowy" składak
złożony ze standardowych podzespołów, czy też o typowy sprzęt "firmowy"
zawierający podzespoły specjalnie zmodyfikowane, tak aby rozbudowa była
możliwa tylko przy użyciu pozespołów danej firmy. Te drugie są de facto
sprzętem jednorazowego użytku - rozbudowa jest zbyt kosztowna.

>Oparty (niewnikam z jakiego powodu) na Intelu. Czyli dla Intela opracowano
>niezawodniejsze rozwiązania systemowe.
Albo opracowano lepsze rozwiązania, albo nie znasz powodu. Ja stawiam na
umowy długoterminowe Intela z dużymi firmami.

--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki
Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.