Re: Mam problem, ktory mnie ****** na max-a

Autor: Jenot (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 07:37:36 MET DST

jar_kup <jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl> wklepał:
>ja wcale nie twierdze ze to wina procesora, moglbys uwazniej czytac
>posty, wlasnie chodzi o to ze do procow AMD sa wynalazkowe chipsety i
>oparte na nich plyty, intela tez mozna wsadzic na plyte z VIA i miec
>problemy, powszechnie uzywane oprogramowanie jest dalece bardziej
>kompatybilne z produktami intela niz AMD, a duzo czestsze zmiany w
>produktach AMD wymuszaja pojawianie sie na rynku chipsetow ktore moze
>wcale nie powinny sie pojawic, zreszta aktualnie wlasnie intel ma
>problemy po drace z rambusem i na predce przygotowywanemu chipsetowi do
>PIV odslugujacego DDR

Z Twojego postu można wywnioskować, że niestabilny będzie komputer z AMD
i chipsetem VIA, co również jest bzdurą. Są dobre i złe płyty na VIA,
tak jak są dobre i złe płyty na Intelu.
Ja mam Solteka na KT133 i żadnych zwisów, z niekompatybilnym
oprogramowaniem też się nie spotkałem. Pisz konkertnie - co nie działa.

Pozdrawiam,

--
Tomasz (Jenot) Stafiński