Re: Seagate U5 i U6

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 19:52:57 MET DST

Niejaki(a) BaSioR <basior_at_go2.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> nie za wolno ci tam ... moze sie myle w koncu to dysk jak kazdy

ja mam 384mb ramu, wiec jak cos sie zaladuje to nie swapuje, pozatym
win2k - ogolnie te dyski sa dla mnie po prostu odpowiednie - temperatura
ich nei przekracza pokojowej + 5^C, pomimo, ze leza na sobie :) dyski sa
afaik bardzo trwale.

wolno nie jest. pozatym patrzac sie na wytrzymalosc lozysk, to z punktu
widzenia kilku lat 5400rpm bedzie o wiele wytrzymalszy od 7200rpm...

> wlasnie ja mam IBM jako podstawowy i jestem prawie zadowolony

jak kto lubi :)

> no i oczywiscie nie rozkrecam tego dysku bo sie boje ze mu sie cos stanie -
> tak jak to opisales wyzej ...

jak "rozkrecac"? :)

> P.S. nie moge znalezc fotki dysku z serii U6
> ma ktos moze ?
> (na stronie Seagate nie ma)

jakikolwiek Uxx - one maja ta sama obudowe :) moze na jakims serwisie
hardware'owym. kiedys widzialem na stronie seagate'a. moze dokumenty
techniczne? tak, tam chyba bylo zdjecie w jakims pdf'ie na 100% :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|___________txt by: Tim - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|