Re: Seagate U5 i U6

Autor: BaSioR (basior_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 10:34:40 MET DST

> IMO tak :) jak widac gume, to od razu sie mysli ze jest odporny. a
> trzymajc takie fujitsu, czy ibm to czlowiek sie boi jakby to jajko bylo
> :)

W koncu Seagate maja jakies zabezpieczenia przed upadkami i wogle ....

> czy ja iwem... w takim razie ja mam biurowy x2, bo mam w nim dwa takie
> :)
nie za wolno ci tam ... moze sie myle w koncu to dysk jak kazdy

wlasnie ja mam IBM jako podstawowy i jestem prawie zadowolony

no i oczywiscie nie rozkrecam tego dysku bo sie boje ze mu sie cos stanie -
tak jak to opisales wyzej ...

P.S. nie moge znalezc fotki dysku z serii U6
ma ktos moze ?
(na stronie Seagate nie ma)
basior_at_o2.pl