Re: Ktora plyta glowna - Asus czy Abit

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 17:55:37 MET DST

> Aha :)

> Wydajnosc wydajnoscia ale jak wyglada stabilnosc?
Co masz na mysli mowiac stabilnosc ? Z doswiadczenia wiem ze HPT dziala i
nie ma z nim problemow.

Master).
> Serio? Wydawalo mi sie ze KT133A daje 6 PCI od tak sobie bez tego
> typu idiotyzmow.
No to moja wina, tak bylo na BX'ach...

> No za taka cene nie dziwie sie.. Ale to ATA100 skad? Przeciez
> KT133 ma tylko ATA66?
To zalezy od mostka poludniowego, w pierwszych KT133 byl 686A i ten
obslugiwal tylko ATA66, mozliwe ze w pozniejszym czasie zaczeli matowac 686B
(z ATA100).