Re: Porownanie Athlona/Durona do Celerona/Pentium

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl)
Data: Fri 24 Aug 2001 - 17:32:26 MET DST

Pszemol <Pszemol_at_polbox.com> wrote:

> Czy nie mógłbyś w krótkich, żołnierskich słowach wymienić kilka
> analogów AMD procesora Intel i porównać ich wydajność w zastosowaniach
> biurowych zamiast odsyłać mnie do takiej ogromnej kopalni wiedzy?

Moglbym... Pytanie tylko po co - skoro tam juz dano ktos dokladnie
to ode mnie przetestowal opisal i nawet wykresiki utworzyl.

Zreszta pytales "Gdzie znajde fajne porownanko kompów z tymi prockami
w zastosowaniach biurowych (Internet, Excel, Word, Power Point i
troche Photoshopa)."

A jak chcesz opinie to prosze:

Bierze AMD, a jak do biura to najlepiej jakiegos Durona albo niezbyt
szybkiego Athlona, pamieci 256 MB bo teraz strasznie tania, a plyte
glona na chipsecie KT133A.

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki

--