Re: SB128 + KT133 + WDM = klopoty

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 03:12:28 MET DST

> menuu
> zostal
> >
> a jak z jakoscia ? bo brzeczyk to ja mam wbudowany AC97 w plyte glowna :)
> ile kosztuja takie karty ?

Też miałem problemy z dźwiękiem na KT7-RAID. Wymieniłem kartę na
jakąś "no name" na chipie Yamahy 744. Kupiłem za 50 zł na aukcji.
Teraz nie mam już żadnych problemów z komputerem ;)
Jeśli chcesz mieć dobrą jakość to kup jakąś markową kartę. Ta moja
dźwięk ma pewnie na poziomie twojego wbudowanego AC97. No, może ciut
lepiej. No i faktycznie nie jest konfliktowa. Teraz działa na
jednym przerwaniu z kartą graficzną (Matrox), kontrolerem RAID,
i kontrolerem USB. I nie ma żadnych zniekształceń dźwięku.
Tak że tylko Yamaha, ale na karcie dobrej firmy ;)

Wonder