Re: Abit KT7E - problem

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 03:28:21 MET DST

> Jednak jak napisalem post wyzej :) Zaczalem instalowac wingroze :) i
wiesza
> sie na koniec zbierania informacji o systemie ;), czyli wlasciwie na samym
> poczatq setupu, przed zaczeciem wlasciwej instalacji ;)
> wingroza == win98 SE

Też tak miałem, okazało się że pamięć nie daje sobie rady ze 100 MHz.
Chociaż była to niby PC100. Co ciekawe druga kostka, PC66, poradziła
sobie bez problemów na 100 MHz.
Sprawdź więc może pamięć.

> system : abit kt7e, duron 950, dysk Samsung 60GB, RAM 250MB, SB LIVE,
> GF2mx-400 64MB

Mam KT7-RAID, po wyzerowaniu BIOSa w setupie procesor jest ustawiony
na 500, ale działa na 650 MHz (mój Duron to 650). Dopiero po ręcznym
ustawieniu na 500, na tyle też chodzi. I żadnych kłopotów z resetem
nie było. Inna rzecz że mój Duron mostki L1 ma zwarte "fabrycznie".

> cos tu sie na wejsciu pierdzieli ? Czy moze innego windowsa poszukac :)

Sprawdź pamięć ;)

Wonder