Re: SB128 + KT133 + WDM = klopoty

Autor: Piotr S. (azazel69_at_wp.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 12:29:24 MET DST

Wonder napisal :
> Też miałem problemy z dźwiękiem na KT7-RAID. Wymieniłem kartę na
> jakąś "no name" na chipie Yamahy 744. Kupiłem za 50 zł na aukcji.
> Teraz nie mam już żadnych problemów z komputerem ;)
> Jeśli chcesz mieć dobrą jakość to kup jakąś markową kartę. Ta moja
> dźwięk ma pewnie na poziomie twojego wbudowanego AC97. No, może ciut
> lepiej. No i faktycznie nie jest konfliktowa. Teraz działa na
> jednym przerwaniu z kartą graficzną (Matrox), kontrolerem RAID,
> i kontrolerem USB. I nie ma żadnych zniekształceń dźwięku.
> Tak że tylko Yamaha, ale na karcie dobrej firmy ;)

Heh a Ja wlasnie sobie poradzilem z tym problemem tzn. nijaki Luka
Vander.... w jednym z postow napisal ze wystarczy zainstalowac patch
vlatency i zrobic upgrade biosu MB .
Pomoglo a dzwiek jest super czysty , jest nawet lepiej niz wczesniej pod
win98se :)))
Dzieki Luka jesli mnie slyszysz :))
Pozdr.