Re: [OT] Przykre doswiadczenia z Allegro

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 02:42:20 MET DST

> spostrzezeniami
> Jezeli czlowiek ma sporo pozytywow to raczej powinno byc wsio OK .. W tym
> przypadku normalnie poproscie o wyslanie poczta sprzetu .
> Jezeli ma malo pozyt. albo zadnej opini a chcecie kupic ten sprzet to
> .
Cześć.
Kupiłem od kolesia który miał 23 pozytywne opinie i żadnej negatywnej.
Sprzedał
mi walniętego proca. Teraz nie chce nawet odpisywać na maile. I nawet
wystawił
mi negatywną opinię na Allegro. On ma 4 czerwone gwiazdki, ja jedną. I komu
tu
wierzyć? Mnie czy jemu? Może sam uszkodziłem procesor? Jak udowodnię że nie?
W sądzie taka sprawa jest pewnie nie do wygrania. Koledzy tu radzą aby
kupować
tylko u takich z trzema niebieskimi gwiazdkami. Pewnie słusznie. Ale aby
mieć
3 niebieskie, trzeba najpierw coś sprzedać/kupić. I to wiele razy ;) Ale jak
zrobić gdy wszyscy będą kupować tylko u tych niebieskich? Tu trzeba
ryzykować,
albo kupować w sklepie. Ja jeszcze nie wiem czy będę ryzykował. Na razie mam
jeszcze jedną aukcję, rozpoczętą przed tym "fakernym procesorem". Wystawiłem
maksymalną kwotę i nikt jej jeszcze nie przebił. Do końca 14 godzin.
Zacząłem
to skończę.

Pozdrowienia
Wonder