Re: Konfiguracja

Autor: Piko (piko18_at_tenbit.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 16:56:22 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> "Piko" <piko18_at_tenbit.pl> wrote in message

> a co robisz na kompie?

Delphi, Office, Net i oczywiscie gry :)

> gosc napisal ze pracuje duzo ze zdjeciami i bardzo duzo w inecie

Niema to jak 256mb ram do surfowania w necie :)))
A do obrobki zdjec to IMO 128 spoko wystarczy

> przyda mu sie dodatkowy ramik
> pomijajac fakt ze ramik jest teraz bardzo tani a jak dzisiaj
> mi sie nie przyda to za rok napewno

Konfiguracja jest na dzisiaj, rownie dobrze zamiast durona 750 moznaby
polecic Athlona 1,2Ghz, bo przeciez mocy nigdy za malo :)
Ale faktycznie RAMy sa strasznie tanie wiec mozna dorzucic chociaz ja bym
raczej te 80zl dorzucil np do durona 800 czy ciut wiekszego dysku.

> i pada tydzien po gwranacji albo zaraz na poczatku
> raz jedna 10 kumpa zapalila sie u mnie w kompie

Nie pal przy komputerze :))

> nie wspominajac o tym ze to najczesciej reklamowany dysk

Jeszcze zaden ktorego widzialem nie padl :) Sa lepsze i gorsze modele w
kazdym razie na ta 30 nie narzekam i moge z cala odpowiedzialnoscia
polecic.

> dlatego ze lg robi straszna masowke zarowno monitory jaki i nagrywarki
i dvd
> za podobna cene mozna miec duzo lepszy sprzet

Ja w cenniku hurtowym nie widzialem innej nagrywarki za 309zl +VAT
ani nawet w przyblizonej cenie. Sorki teraz spojrzalem ze weszly
nagrywarki TEACa i to nawet tansze :)

> nie jeden pies ;-)))

> bedzie brzmialo duzo lepiej, dobra karte na chipe yamahy 744 kupi za ok
> 100zl
> zalezy od firmy no i strowniki sa o wiele lepsze niz creativa do sb
> zadnych problemow na via

Niech Ci bedzie :)))) Zreszta na plycie ECSa i tak jest AC`97

Pozdrawiam
PIKO