Re: Konfiguracja

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 16:41:28 MET DST

"Piko" <piko18_at_tenbit.pl> wrote in message

> Jakos nie widze u siebie na kompie roznicy po wsadzeniu jeszcze jedenj
> kostki 128 mb....

a co robisz na kompie?
gosc napisal ze pracuje duzo ze zdjeciami i bardzo duzo w inecie
przyda mu sie dodatkowy ramik
pomijajac fakt ze ramik jest teraz bardzo tani a jak dzisiaj
mi sie nie przyda to za rok napewno

> Mam i nie narzekam, wlasnie ten model, znajomi maja 10 i 20 samsunga i
> tez nie narzekaja, jest cichy tani i szybki...

i pada tydzien po gwranacji albo zaraz na poczatku
raz jedna 10 kumpa zapalila sie u mnie w kompie
nie wspominajac o tym ze to najczesciej reklamowany dysk

> Dlaczego tak uwazasz? IMO to dobra nagrywarka i...tania w wersji OEM.

dlatego ze lg robi straszna masowke zarowno monitory jaki i nagrywarki i dvd
za podobna cene mozna miec duzo lepszy sprzet

> Jeden pies,

nie jeden pies ;-)))

> nie bedzie robil muzyki tylko zdjecia obrabial a mp3 pewnie
> nie bedzie brzmialo duzo gorzej/lepiej w gry grac nie bedzie wiec jakies
> wynaazki typu 3d sound sa niepotrzbne

bedzie brzmialo duzo lepiej, dobra karte na chipe yamahy 744 kupi za ok
100zl
zalezy od firmy no i strowniki sa o wiele lepsze niz creativa do sb
zadnych problemow na via

> Aha no i konfiguracje podalem mozliwie najtansza bo nie podal przedzialu
> cenowego.

spoko ;-))))

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!