Re: Konfiguracja

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 17:15:04 MET DST

> Niema to jak 256mb ram do surfowania w necie :)))
> A do obrobki zdjec to IMO 128 spoko wystarczy

błąd - odpalam outlooka (40MB) i kilka okien explorera (30-40MB)
teraz powiedz mi, że 128MB RAM to wystarczająco (używam win2k - też żre
pamięć - na dzień dobry mam zajęte 80MB)
W tym momencie (gdy piszę te slowa) zajętych jest 150MB, a mam otwartych
tylko :
1 okno explorer, 1 okno outlook, 1 okno - klient ftp, 1 okno - winamp

a swego czasu obrabiałem zdjęcie (czysto amatorsko) - skan jakiegoś obrazka
na pracę dyplomową - przesadziłem z jakością skanu i wyszlo 30MB - nie
chcialo mi się spowrotem do kumpla popieprzać (on ma skaner) - obróbka tego
ni ebyła przyjemna (mam 192MB, ale kilka razy wyskoczyl komunikat o
zwiększeniu swapa (domyślnie było 128)

twierdzę, że 256 to absolutne minimum, by nie męczyć twardziela (zwłaszcza
że to samsung)
przy takiej cenie ramu polecałbym nawet 512

> Jeszcze zaden ktorego widzialem nie padl :) Sa lepsze i gorsze modele w
> kazdym razie na ta 30 nie narzekam i moge z cala odpowiedzialnoscia
> polecic.

mało jeszcze widziałeś - brat mial samsunga (3GB chyba)- padł mu niedawno
(oczywiście już po gwarancji)
kumpel ma samsunga (17GB) - od początku same problemy - nie mogłem go zmusić
do pracy z udma66 - po prostu się wieszał komp i tyle

raku