Re: Notebook - prośba

Autor: Marcin (szydlo_at_gdynia.serw.net)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 13:31:39 MET DST

Witam
> Nie wiem dokładnie jaki to model ale kiedyś pracowałem na satellite.
To jest Celeron 650, matryca DSTN 12,1"

> Wg mnie mankamenty to:
> 1. sterowanie kursorem przytczkiem - beznadziejne przz rok nie nauczyłem
> sięi zawsze brałem myszkę ze sobą
Rewelacja, bardzo wygodne, wole to od touchpada i od myszki.

> 2. wyświetlacz - pasywny (nie wiem jak w Twoim modelu). Ciężko było robić
> cokolwiek szybkiego. Nawet przesuwanie tekstu na ekranie zostawiało smugi.
Fakt, to jest matryca do pracy w Wordzie i Excelu, zero gier (chyba za
strategie gdzie jest malo ruchu na ekranie),zero filmow

> 3. często się zawieszał (mój był na procesorze AMD a kolega miał bardzo
> podobny na Celeronie i było ok).
nie zdarza sie czesciej niz na innych komputerach (sam mam AMD i jest
stabilny jak skala, kwestia konfiguracji).

Marcin