Re: Ups...sorry pomylilem grupy.

Autor: Dolas (dolas_at_poland.com)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 13:33:51 MET DST

Użytkownik <adadur_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Spoko ludziska
> Gości nie oferuje rzadnych atrakcyjnych cen jak na niemiecki warunki.
> Sklep K&M Elektronik np. w Koloni jest w powiedzmy w centrum miasta.

A gdzie mialby byc...w lesie :)

> Jeżli gościu by się znał to trafiłby do pewnej hutrowni bardziej na
polodnie
> gdzie dostałby wszystko jeszcze taniej.

Tak sie akurat sklada ze troche juz szukalem tanszych sklepow i niestety nic
nie znalazlem. K&M to najwieksza siec sklepow komputerow w Niemczech, jest
najpewniejsza, nigdy nie ma problemu ze zwrotami, wszystko jest zawsze
wymieniane na miejscu praktycznie bez zadnego "ale", dla mnie to liczy sie
najbardziej. Jasne ze niektore podzepoly mozna dostac taniej w innych
sklepach. Ale przeciez nie bede jezdzil po pamiec do Berlina, po procesory
do Kolonii, a plyty glowne do Monachium. Nie twierdze ze wszystkie czesci sa
cenowo atrakcyjne(np.ceny obodow sa zabojcze na polskie warunki), dlatego
zawsze podaje adres do calego cennika i kazdy wybiera sobie to co go
ewentualnie interesuje. Jesli zas chodzi o hurtownie to aby tam kupowac
trzeba miec zaswiadczenie o dzialalosci zwiazanej ze sprzedazza komputerow i
to przewaznie niemieckie.

> Tak na marginesie: Wszystko poza stacją dyskietek obudwoą i k. dzwiekowa
> sprowadzilem z Niemiec nawet monitor 19" o wadze ponad 25 kg (po monitor
nawet
> nie ruszułe się z domu tzn odebrałem go prawie pod domem - transport
niemal za
> friko)

Masz jakiegos znajomego bociana? :)

>po resztę sprzetu bylem osobiście.
>
> Panie Kronix Ludzi nabijają w butelką nawet w Polsce. Bo jak wytłumaczyć
fakt
> że gości przez internet kupuje używaną komorkę a otwierają w domu paczkę
> wyciąga ogórki.

I wlasnie dlatego mamy najnizszy wspolczynnik sprzedazy przez internet w
Europie, no coz....polska rzeczywistosc.Ja dzialalem juz w zeszlym roku i
sprzedalem w sumie podzepolow dokladnie za 25587DM(prowadze pelna
dokumentacje :) )
Mialem coprawda kilka zwrotow ale wszystko zawsze bylo wymieniane zgodnie z
warunkami gwarancji sklepu K&M. I nikt sie jeszcze nie uzalal.

Pozdrawiam
Adam Dolata

--
Import podzepolow komputerowych z Niemiec
cennik: http://www.kmelektronik.de/root/shop4/p4.txt