Re: Notebook - prośba

Autor: Keimak (keimak_at_poczta.fm)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 11:01:28 MET DST

> Proszę o jakieś rady. Chcę zakupić notebooka
> Model - Satellite 1700-200 CDS.
> Cena 3999 brutto.
> Czy warto się w to pakować?

Nie wiem dokładnie jaki to model ale kiedyś pracowałem na satellite.
Wg mnie mankamenty to:
1. sterowanie kursorem przytczkiem - beznadziejne przz rok nie nauczyłem
sięi zawsze brałem myszkę ze sobą
2. wyświetlacz - pasywny (nie wiem jak w Twoim modelu). Ciężko było robić
cokolwiek szybkiego. Nawet przesuwanie tekstu na ekranie zostawiało smugi.
3. często się zawieszał (mój był na procesorze AMD a kolega miał bardzo
podobny na Celeronie i było ok).

Za to był tani
ogłólnie dało się pracować chociaż nie bez problemów

Keimak