Re: Notebook - prośba

Autor: Keimak (keimak_at_poczta.fm)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 15:30:24 MET DST

> Rewelacja, bardzo wygodne, wole to od touchpada i od myszki.
Kwestia gustu i zdolności manualnych ;))
Pozatym zależy jakiego pipsztaka miałeś - takiego z gumką czy szorstkiego
(trochę inaczej się zachowują)

> nie zdarza sie czesciej niz na innych komputerach (sam mam AMD i jest
> stabilny jak skala, kwestia konfiguracji).
Też pewnie wina mojego sprzętu choć nie winię to konfiguracji software'owej.
Po świerzym zainstalowaniu windowsa (wersja dla konkretnego notebooka z
odpowiednimi kartami) też się zawieszał.

Myślę że wszystko zależy od ceny. Ale o cenach w tej chwili nie mam pojęcia.

Keimak