Re: Pomóżcie mi!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: kn (kn_at_cicomputer.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 11:49:01 MET DST

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "kn" <kn_at_cicomputer.pl> napisał w wiadomości
>
> Czesto tu pisze, po prostu kolego..

Najczęściej, że NTG

> A czy ja mu nie pomoglem ?

Ale pierwszym punktem było, że źle trafił.

> Uprzejmie mu pomoglem i nawet powiedzialem gdzie sa lepsi w te klocki...
> Jeszcze masz waty ? Przeczysz chyba sam sobie, bez sensu...
> Zreszta jesli moge sie powolac na autorytet R.Sokola ( ^_^ ) to robi on
> dokladnie tak samo jak ja a zapewniam, ze jego wiedza jest jak moja i
twoja
> razy 5.

Może i robi tak samo, nie wiem, bo go nie widzę tak często jak ciebie

> gadka bez sensu - dostal odpowiedz, dostal adres grupy i pozdrowienia,
czego
> wiecej ?

Gadka rzeczywiście bez sensu, bo adresu grupy nie zauważyłem. Chodzi o
trochę więcej wyrozumiałości w stosunku do ludzi, którzy po prostu szukają
odpowiedzi na frapujące ich pytania, a nie od razu wyganiać gdzie indzej, w
dodatku nieprecyzyjnie.
Ale widzę, że uważasz się za stażnika grupy, a tak naprawdę walczysz z
wiatrakami.
Nie będę dłużej z tobą dyskutował na ten temat, pewni ludzie są
niereformowalni.

Pozdrawiam