Re: TEAC i nagrywanie w NERO łamiglowka

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 27 Jul 2001 - 11:42:46 MET DST

> Jest to wyłącznie sprawa sprzętowa.
> TEAC 512EB może pracować w trybie DMA i zapisywać płyty lecz pod warunkiem,
że
> żadne urządzenie nie zakłóca sygnału magistrali danych PCI lub IDE.
> Przetaktowanie magistrali jest jednym z powodów zwiększenia szumów
> przez urządzenia, które "nie lubią" innego taktowania niż 33MHz.
> Być może w twoim systemie jest takie urządzenie. Jego lokalizacja jest dość
> żmudna, bo może się złożyć ta nią kilka czynników np. współpraca 2 lub nawet
3
> urządzeń.

> [...]

Nie może to być sprawa sprzętow ponieważ WinOnCd chodzi bez problemow jeszcze
nic nie skaszanił.
Musi być problem z softem Nero ktory odwoluje sie do magistrali.
Na wyłączenie DMA nie chce sobie pozwolić bądz co bądz obciążenie procka z ok.
30% spada na 1-2%.

nerocd95.vxd - za co odpowiada ten plik - na co wplywa!!! - może to mnie uratuje

Nero funkcjonalnie leppiej mi sie podoba - pod tym wzglęem jest o niebo lepsze
od np. WinOnCD. Co to pracy przy zapisie to do żadnego z powyższych programów
nie mam zastrzeżeń. Ale to inna kwestia.
adadur