Re: Pomóżcie mi!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 12:44:52 MET DST

Użytkownik "kn" <kn_at_cicomputer.pl> napisał w wiadomości

> Najczęściej, że NTG

Zrob statsa

> Ale pierwszym punktem było, że źle trafił.

oj przepraszam na 2 raz bedzie to punkt kolejny

> Może i robi tak samo, nie wiem, bo go nie widzę tak często jak ciebie

Nie moze ale na 100%

> dodatku nieprecyzyjnie.
mysle ze kolega od "pomozcie !!!" wpadnie na to ze wpisanie "win9x"
w OE mu pomoze, OE ma do siebie to ze sciaga wszystkie dostepne grupy i
majac juz taka liste podawanie pelnego adresu nie jest konieczne imho ale
nich ci choc to bedzie.

>walczysz z wiatrakami.

Walcze i moze chcoc jedna bitwa bedzie wygrana ?

> Nie będę dłużej z tobą dyskutował na ten temat, pewni ludzie są
> niereformowalni.

Mysle ze ci ktorzy sie dowiedza o podziale na grupy zostana "uformowani" i
tyle