Re: Pomóżcie mi!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 11:33:33 MET DST

Użytkownik "kn" <kn_at_cicomputer.pl> napisał w wiadomości
> Z tego co widze to jesteś jedynym który tak namolnie czepia się
wszystkiego
> co ci się nie podoba.

Czesto tu pisze, po prostu kolego..

> Może cytować nie umiem, ale nie chodzi o to by umieć cytować

przy wiekszej dyskusji sie to przydaje naprawde :)

> tylko o to by pomóc innym ludziom, którzy mają problemy ze swoimi
> maszynami.

A czy ja mu nie pomoglem ?

> A czym jest pecet bez oprogramowania? Kupą złomu która niewiele
> może.

No jest ale dla takich problemow powstala osobna grupa i jakos nie umiera od
braku postow...

>A grupy tematyczne są po to, by korzystali z nich ludzie którzy wiedzą
> o ich istnienu

Uprzejmie mu pomoglem i nawet powiedzialem gdzie sa lepsi w te klocki...
Jeszcze masz waty ? Przeczysz chyba sam sobie, bez sensu...
Zreszta jesli moge sie powolac na autorytet R.Sokola ( ^_^ ) to robi on
dokladnie tak samo jak ja a zapewniam, ze jego wiedza jest jak moja i twoja
razy 5.

> a niestety nie każdy jest tak obtrzaskany ja TY szeryfie i
> nie każdy wie o wszystkich grupach, które istnieją.

niestety nie jestem obtrzaskany - w kompach jest tak ze sie nie da pojac
wszystkiego, naprawde...ale moze sie jszcze o tym nuczysz

gadka bez sensu - dostal odpowiedz, dostal adres grupy i pozdrowienia, czego
wiecej ?