Re: pamieci ram i....

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 20:02:45 MET DST

dzieki za to info, dokupilem pamieci i za kazdym razem test Nortona
wysypywal sie momentalnie ('test failed"). Wymienilem modul pamieci na inny
i bylo to samo, poniewaz nie bylo zadnych zwisow, ani niebieskich ekranow
zostawilem sprawe tak jak jest.
Ale zauwazylem, ze wydajnosc komputera mierzona innym modulem tegoz samego
Norton Utilities przysiadla o jakies 20% przy 512 MB pamieci w porownaniu z
wynikiem przy 192 MB, wiec ograniczylem VCache i wricilo do normy , ale nie
przyszlo mi do glowy, zeby powtorzyc test pamieci, nie sadzilem, ze moze to
miec jakikolwiek wplyw. Przyjemniej jest miec swiadomosc, ze pamiec jest
jednak OK.

R.Pantol