Re: Nowy kompa

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 20:10:56 MET DST

Co do sprzętu podpisuję się obiema rękami, ale uważaj na zakupy na giełdzie.
Osobiście kupuję w hurtowniach - i tak jest najbezpieczniej (cenowo jak na
giełdzie lub taniej), pełny serwis, do tego faktura. Niestety byłem kilka
razy zmuszony do zakupu sprzętu w niedzielę, musiałem skorzystać z giełdy.
80% zakupów było fatalnych (nie mózwię tu o kablach, tylko dyskach, płytach
itp.). Przy dyskach - bady, nawet w nowych, i kłopoty z reklamacją;
sprzedawcy żądający "w łapę", bo na dysku jest rysa i inne sytuacje nie do
pomyślenia w porządnym serwisie. Poza tym ludzie są okradani z gwarancji:
dyski zamiast 3 lub 5 lat mają 1 rok gwarancji, pamięci zamiast wieczystej -
rok lub dwa, CD TEAC zamiast 2 - 1 rok itd.
Najlepiej znajdź kogoś, kto kupuje w hurtowniach w Twoim regionie i dogadaj
się - będziesz miał tanio i porządny serwis. Jak nie zechcesz faktury,
ludzie będą bardzo skłonni do współpracy.
Pozdrawiam
Egghead