Re: ECS K7VZA - stabilna czy niestabilna? jak oceniacie?

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 14:52:48 MET DST

Thu, 26 Jul 2001 13:23:17 +0200, "Bogdan" <bogdan_at_formica.pl> napisal:
>Stabilnosc plyty jest rzecza wzgledna. Osobiscie ECS nie polece nawet
>wrogowi. Jest to tani shit i tyle. Moze i sprzedaje sie ich duzo na swiecie,
co prawda to prawda maluchy sie lepiej sprzedaja/sprzedawaly niz BMW i
to nie swiadczy o ich wysokiej jakosci tylko cenie -kto na co sobie
moze pozwolic, tak samo jest z ECSem.
>low end kompow (tych najbardziej szajsownych). Plyty ecs maja problemy z
>wiekszascia uzadzen, bardziej wymagajacych niz karta graficzna i to, ze da
>sie je zmusic do pracy z nimi nie poprawia tego wizerunku.
sprawdzone z NW50 , slakiem 7,1 i win98 zadnych takich nie
zanotowalem. Oblozenie pamieciami w 2 slotach - wersje plyty 1 i 3
-zaden problem, pamieci 128 i 256 wilka, moze to sprawa pamieci.
Sprawdzone z roznymi sieciowkami - zaden problem, rozne modemy
rowniez. Dyski wylacznie Fujitsu- zadnych problemow z DMA.
Karta AV Master do nieliniowego montazu video rowniez zadnych.
Jak patrze na te tanioche jak zapiernicza, to az mi zal bo na moim
Abicie Be6 II to mam tylko udma33, bo jak mi polecialy dyski z
kontrolerem hpt to sobie dalem spokoj z udma 66. A ile trzeba sie
nakombinowac z kartami w slotach na poczatku (same ustawienia w biosie
nie daly oczekiwanego rezultatu) , aby na abicie wszystko ladnie
chodzilo to juz nie wspomne. Ani linux ani novell nie chca zobaczyc
panieci powyzej 64, trzeba recznie rejestrowac, na K7VZA zadnych
problemow. Mam teraz nowszy bios w ktorym to podobno usuniete, ale
jeszcze nie sprawdzalem. Co do ogolnej wydajnosci i stabilnosci Abita
to nie narzekam, ale ta kasa ktora za niego poszla to ... Mysle, ze
dla przecietnego niepodkrecacza to plytka ECSa jest calkiem OK.

--
pawel