Re: ECS K7VZA - stabilna czy niestabilna? jak oceniacie?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 20:31:35 MET DST

> Stabilnosc plyty jest rzecza wzgledna. Osobiscie ECS nie polece nawet
> wrogowi. Jest to tani shit i tyle. Moze i sprzedaje sie ich duzo na
swiecie,
> ale i dlatego, ze taki Compaq kupuje ich kilka milonow sztuk do swoich low
> end kompow (tych najbardziej szajsownych).
[ciach]

Mylisz się, polecam klientom tę płytę, i mam dużą sprzedaż. Sprawia znacznie
mniej problemów niż inne konstrukcje (ABIT, MSI, DFI). Jest to cecha
charakterystyczna, inne modele tej firmy, np. P6ISAII (oprócz starszego
P6BAT na VIA) również pracują bardzo stabilnie w środowisku Windows.
Pozdrawiam
Egghead