Re: ECS K7VZA - stabilna czy niestabilna? jak oceniacie?

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 13:44:32 MET DST

Hi!

"Bogdan" <bogdan_at_formica.pl> napisales(as):

>Stabilnosc plyty jest rzecza wzgledna. Osobiscie ECS nie polece nawet
>wrogowi. Jest to tani shit i tyle.

ROTFL

>Plyty ecs maja problemy z
>wiekszascia uzadzen, bardziej wymagajacych niz karta graficzna i to, ze da
>sie je zmusic do pracy z nimi nie poprawia tego wizerunku.

Jaki piekny paradoks... Akurat przechozi mi przez rce duzo ECS K7VZA
na KT133A i z zadna nie bylo problemow.. Ciekawe, co ?

>Poza tym roznia
>sie powaznie jakoscia miedzy soba, na 10 plyt 2-3 maja problemy z slotami
>pamieci(ver.2 i ver1),

A tu nie bylo czaem o wersji 3 ? ;>

>ponad polowa nie chce chopdzic poprawnie w trybie
>DMA,

jasne, a 90% rozmraza lodowke...

>kompie, chcesz miec dobra plyte? - musisz troche doplacic (za 500 zl masz
>jakosc Abita K7E,

Jakosc ? Abit ? cos Ci sie chyba pomylilo... abstrahujace ze to jst na
KT133E a nie KT133A...

>duzo na ten temat dyskutowac, znajdzie sie pelno ludzi, ktorzy powiedza,ze
>to jest super plyta, ale wiem swoje przewalilem tych plyt w serwisie, sporo,

Patrz, ja tez.

>probowalem z nich wycisnac wszystko i do tej pory wymieniamy ludziem te
>plyty na inne. to na tyle

Moze zainstaluj VIA 4in1 ;>>>

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. Honorowym