Re: Word2000

Autor: Tawrosz Piaskowy (gero_at_box43.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 10:37:10 MET DST

Użytkownik "Czarek Gorzeński" <czarek_at_szanty.art.pl> napisał w wiadomości

> Możesz podkręcić jasność wypowiedzi? Zgubiłem się.
[ciach]
juz tlumacze o co mi chodzilo:)))
otoz ja od dawna uzywam shift+enter i jakos z tym problemow nie mam -
oczywiscie jezeli zdarzy sie ze trzeba cos poprawic no to zazwyczaj konczy
sie na poprawianiu calego akapitu - bo kijowo wygladaja samotne literki na
koncu czy 3 lub 4 wyrazy w jednej lini.
Tak ze nie uwazam zeby mozna bylo uznac shift+enter za jakies diableskie
narzedzie, ktorego nikt nie powinien uzywac.

> I tu się niestety mylisz. Widziałem pewne CV, którego autor chwali się
> doskonałą znajomością pakietu Office, a w szczególności Worda i Excela.
> Skutek? Wypunktowane robione minusami', wcięcia akapitowe Tabami i
> poprawiane spacjami, wcięcia przy wypunktowaniu spacje i trochę Tabów,
> spację pomieszane z tabulatorami, a akapity robione czasami Enterem, a
> czasami spacjami. Błeeee... :((((

no to znaczy ze koles najprawdopodobniej skonczyl jakis 1 tygodniowy kurs
obslugi komputera. Ja juz pare sprawozdan w zyciu napisalem , pare folii
wydrukowalem i nie uwazam ze nie jestem w stanie zrobic czegos co wyglada
porzadnie.
Pozatym nie uwazam wypunktowania "minusami" za bledne - byleby tekst byl
czytelny a te wypunktowania rowne a tego napewno nie robi sie spacjami czy
czyms tam:))

A piszac o tych starszywch wiekowo ksiegowych mialem na mysli wszystkich
ktorzy wlasnie tak formatuja tekst - przy uzyciu spacji itp. Poprostu
kiedys widzialem jak robi to jedna taka pani wlasnie po kursie Worda.
Nieraz nawet jak im cos prosto nie wychodzi to zmniejszaja czcionke i wtedy
moga spacja bardziej prezycyjnie operowac ;-)))))))))))))))

> BTW, skróty klawiaturowe w razie potrzeby możesz zmienić.
wiem:)))

Pozdrawiam TP