Re: IBM DTLA 307030

Autor: Adams (adams_at_autoguard.com.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 14:46:12 MET DST

Mam taki sam dysk i takie same obiawy. Wlasciwie mialem bo kilka dni temu
kilka sectorow zaznaczylem.
Czeka mnie wizyta w serwisie tylko nie mam narazie gdzie danych przechowac
:(
  !!! Niewiadomo co czyni soft "do naprawy dyskow" do IBM, moze tylko
chowa padniente sectory tak aby programy testujace ich nie widzialy ?
Wymien dysk na nowy w serwisie i zabezpiecz najcenniejsze dane !!!
Zapisz wczesniej nr. dysku co bys tego samego jako nowy nie dostal !