Re: Word2000

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 03:00:36 MET DST

I oczom moim ukazała się wiadomość <9jmfi9$j74$2_at_news.tpi.pl>:
> otoz ja od dawna uzywam shift+enter i jakos z tym problemow nie mam -
> oczywiscie jezeli zdarzy sie ze trzeba cos poprawic no to zazwyczaj konczy
> sie na poprawianiu calego akapitu - bo kijowo wygladaja samotne literki na
> koncu czy 3 lub 4 wyrazy w jednej lini.

Wiesz, można też pisać na maszynie, a błędy poprawiać korektorem. ;) Rób jak
uważasz, ale przynajmniej nie namawiaj innych, do utrudniania sobie życia.

> A piszac o tych starszywch wiekowo ksiegowych mialem na mysli wszystkich
> ktorzy wlasnie tak formatuja tekst - przy uzyciu spacji itp. Poprostu
> kiedys widzialem jak robi to jedna taka pani wlasnie po kursie Worda.
> Nieraz nawet jak im cos prosto nie wychodzi to zmniejszaja czcionke i wtedy
> moga spacja bardziej prezycyjnie operowac ;-)))))))))))))))

No i jak tu nie śmiać się z dowcipów o blondynkach, co to z korektorem do
monitora lecą? ;)

Pozdr

--
Czarek Gorzeński             mailto:czarek_at_szanty.art.pl            GG:77922
-=-=-=-=-=-  Śpiewnik szantowy   ftp://szanty.art.pl/pub/szanty/ezswpdoc.zip