Re: Word2000

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 18:09:12 MET DST

Doniesiono mi, że dnia _22 lip 2001 o 19:59 GMT_ ukazała się wiadomość
<9jfe31$nt7$2_at_news.tpi.pl> autorstwa *Tawrosz Piaskowy*.
> No wlasnie a shift+enter nie kaszani nic.

Możesz podkręcić jasność wypowiedzi? Zgubiłem się.

> Ja ostatnio mam wrazenie ze spacja
> powinna byc miedzy wyrazami

Powinna. I to nawet nie jedna, a kilka różnych. Ale to też NTG.

> - a do formatowania tekstu to uzywaja
> jej chyba tylko starsze wiekowo ksiegowe.

I tu się niestety mylisz. Widziałem pewne CV, którego autor chwali się
doskonałą znajomością pakietu Office, a w szczególności Worda i Excela.
Skutek? Wypunktowane robione minusami', wcięcia akapitowe Tabami i
poprawiane spacjami, wcięcia przy wypunktowaniu spacje i trochę Tabów,
spację pomieszane z tabulatorami, a akapity robione czasami Enterem, a
czasami spacjami. Błeeee... :((((

> textu...

BTW, skróty klawiaturowe w razie potrzeby możesz zmienić.

Pozdr

--
Czarek Gorzeński             mailto:czarek_at_szanty.art.pl            GG:77922
-=-=-=-=-=-=-  Serwis miłośników piosenki żeglarskiej  http://szanty.art.pl/