Re: Czy Pentium II 300 jest szybsze od Durona 650???

Autor: Remigiusz Weska (rew_at_simple.com.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 09:38:13 MET DST

Użytkownik "Miku" <lukaszm1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Remigiusz Weska" <rew_at_simple.com.pl> napisał w wiadomości
> in/out.
> wejscia

> korci

> mam na niego kasy :((((
> Jeszcze jedno pytanie w czym jest wydajniejszy ten PII 350 od celerona
> (dokladnie)???
>
> Miku

W zasadzie to jak testowałem to we wszystkim,
dobrym testem jest kompresja Divx czy kompilacja C++,
te rzeczy działają mi prawie 2 razy wolniej na celeronie niż na PII (teraz
zmieniłem na PIII). Sprawdzałem testy w gazetach - tam jest odwrotnie ale z
własnego doświadczenia wiem że tak nie jest. (Zaglądałeś na strony AMD ? tam
mają wskaźnik że AMD K62 500 jest szybszy od podobnego Celerona, guzik
prawda,
niezaprzeczalnie jest tańszy :)
http://www.amd.com/products/cpg/k623d/bchmks.html