Re: Problem ze stara karta sieciowa -Compex EN2000

Autor: Kulonik (zbysios_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 15:52:19 MET DST

Hej,
Jeżeli dobrze odczytałeś oznaczenie
> Chcialem odpalic owe cudo (Compex EN2000-Combo, chipset EN2000-988AX,
EISA),
to karta jest przeznaczona na slot EISA (rozszerzone ISA). Złącze to
cokolwiek różni się od zwykłego ISA (na oko widać, że posiada więcej pinów i
są one umieszczone głębiej). Dlatego "czysta" karta EISA nie będzie działać
poprawnie w slocie ISA. Były co prawda produkowane karty przeznaczone do
współpracy z oba typami złączy, niestety nie wiem czy to jest takiego typu.
Wiem, że to nie rozwiązanie, ale może lepiej wyłożyć około 50 zł i kupić
nową kartę np. na chipsecie Realteka.
Pozdrowienia
Zbyszek