Re: Problem ze stara karta sieciowa -Compex EN2000

Autor: Tawrosz Piaskowy (gero_at_box43.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 00:51:19 MET DST

Użytkownik "Jackobi" <jackobi.usenet_at_awp.waw.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
> To chyba ja zle napisalem, to jest zwykla ISA, tyle ze 16-bitowa.

moze sprobuj najpierw wyciagnac wszystko z komputera (bez grafiki
oczywizda) - jezeli nie potrzebujesz com'ow to wylacz je w biosie i
przydziel karcie isa jakies przerwanie (rowniez w biosie)

nie wiem czy to cos pomoze ale jak nie ruszy pod takim calkiem golym kompem
z wolnymi przerwaniami to moze jest rzeczywiscie padnieta.

Pozdrawiam TP

ps. oczywiscie gdy nie ruszy odrazu to to powachluj tymi zworkami na niej.
pps. szukales do niej pdf z jakims manualem ?