Re: IRDA - Pytanie

Autor: bip-antyspam_at_phys.uni.torun.pl
Data: Tue 24 Jul 2001 - 14:32:19 MET DST

Pawel Szymanski <pawel_at_nospam-szymanski.pl> wrote:
> dawno nie mialem kontaktu z win98 ale afaik win98 poprawnie wykrywal
> irde.

U mnie tez, ale umieszcza w zakladce "Karty sieciowe" jako "Szeregowy port
podczerwieni PnP ...". W W95 umieszczal w Portach jako "typowy port
podczerwieni COM 2", i wydaje mi sie, ze to jest przyczyna, ze programy typu
Girder nie dzialaja dobrze ale ktos wczesniej wpomnial aby przeczytac help'a
do tego programu.

                                bip