Re: Cholerna VIA! (PIO-0 - pewnie, że PIO-0)

Autor: Robert Gomulka (carramba_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 14:27:55 MET DST

Michał wrote:

> (...) zwiazana z wolniejszym dzialaniem 2 dyskow na jednej tasiemce. To
> jest
> -----------------
> oczywiscie ze zauwazyłem i doskonale wiem ze 2 dyski działajace
> jednoczesnie na 1 tasmie sa wolniejsze ale nigdy nie działaja tak wolno
> jak PIO-0 !!! (dla przypomnienia PIO-0 to transfer max. 3,3 MB/s)

NIe działają ??? Zapraszam do mnie!
Gigabyte 7ZX-1, jeden dysk to IBM DTTA-371010 UDMA 33 7200 RPM 10GB. Drugi
Seagate 2 GB UDMA 33. Kopiowanie pomiędzy dyskami to na początku 3 MB/s,
przy końcu długiego pliku (kilkaset MB) potrafi spaść do 800 kB/s. Aha,
jako drugi dysk były testowane też inne.
Jak myślicie? Płyta walnięta, czy twardziel?
Aha, było to testowane na dwóch różnych systemach operacyjnych.

To tak gwoli tego, że transfery mogą być niskue ... Najgorzej jest, kiedy
leci sobie MP3, a ja próbuję skompilować program pod VC++. To jest taki
efekt :" mój ulubiony DJ znowu ćwiczy scratching na winylu ...". :(

Pozdrawiam
Robert