Re: jeszcze raz AMD VS INTEL !?

Autor: Gelo (gelob_at_poczta.fm)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 10:21:48 MET DST

ciach

> Ja bym sie bal podawac procenty.
> Tak na prawde to nie wiesz do czego ludzie uzywaja komputery w domu i w
> pracy. Dla wielu ludzi jest to narzedzie pracy. Sa to ludzie ktorzy nie
> wnikaja w budowe komputera.Ma dzialac i nie stwarzac problemow.
> Najczesciej wybieraja Intela.
> Dla nich przestoj w pracy spowodowany problemami kosztuje czesto wiecej
> niz to co by zaoszczedzili na platformie AMD.

to sie własnie nazwya sterotypy. Dlatego własnie amd powoli zagarnia coraz
wiekszą cześć rynku , z czasem i ty sie przekonasz ze AND nie stwarza
problemow. Prosze wskarz mi chociarz jedno miejescie gdzie jest napisane o
jakims bełedzie w ukadzie AMD duron lub Athlon ?. Nebede wpsominał, że co
pare miesiecy intel wycofuje cale serie porcesorów z powodu jakich błedów. I
co sie stanie jeśli ty kupisz takiego gniota, i sie nie zoriemtujesz ze jest
walniety ?

> Inna grupa ludzi to taka ktora wie czego oczekuje od sprzetu i chce
> osiagnac wydajnosc za niska cene, okupujac to problemami ktore ida za
> tym wyborem.

Przepraszam mozesz mi wskazać te problemy poniewarz ja jakoś ich niemam.
Może jak ktoś kupi jakąś dziadowską płyte głowna to ma problemy ale
niezwalaj winy na AMD. Kiedys mialem celerona i do tego plyte PC chips wtedy
dopiero mialem problemy ze sprzetem i kompatybilnoscia. Ale to byla wina
plyty nie porcka. Więc sądziac po tym co muwisz wnioskuje ze słabo znasz sie
na komputerach , a przynajmniej na stronie sprzętowej.

> Zarowno Intel jak i ADM maja wiele niezaprzeczalnych plusow jak i
> minusow.
Intel ma coraz wiecej niezaprzeczalnych minusow w stosunku do plusow, ( np
cena, ciagle zmiany standardu plyty gł., srednia wydajność,) intel jedzie
jedynie ostatnio na marce.
ps nieznam firmy ADM... wiec sie niebede wypowiadał.