Re: nagrywarka samsung ?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 18:52:58 MET DST

Niejaki(a) .Peeter <peeter_at_box43.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> "Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wystukał(a):
>
> trzeba te 190 miec :-)

tak, ale na lg to tez trzeba miec... 140. a to tez jest pieniadz, ktory
po roku tracisz, bo pewnie szlag trafi go... ;p

> bez play??? ops :-))) a wlasciwie ROTFL :-)))

:) naped przeznaczony do cdrom, a nie cda ;) ale cda dziala, i to
znakomicie :)

> jakie sa jeszcze dobre napedy? oprocz asusa...

samsung - wiadomo jakie to jest
creative - na flakach szajsunga
acer - podobny do samsa
btc - j.w.
ctx - j.w.
lg - jak lg
hitachi - nie znam
panasonic - nie znam
sony - jak znajdziesz to masz pierwowzor asus'a, tylko bez scalakow
ktore sie jaraja ;)
asus - juz mowilem :)
pioneer - ja juz raczej pioneera nie kupie, mam dvd, wiecej nie kce,
przy co trzeciej plyty grymasi...

> a nie wymagam zadnych psychicznych klapek (mam takowa w wiezy :) )

creatice 36x takie ma, tak samo acer 50x... ;>

> tylko po prostu jakiegos normalnego wygladu :-))) np. lg sa calkiem
> przyzwoite...

roftl ;) jeszcze moge asus'a zniesc, ale lg to jest roftl :) mi sie
osobiscie podoba to co mam na teac'u cdw54e :)

> no w moim przypadku problem lezal ewidentnie po stronie napedow...
> poniewaz sluchawki od walkmana podlaczone OD TYLU do cd romu
> zachowywaly sie dokladnie tak samo jak karta muzyczna... czyli albo
> cisza albo jeden kanal...

no to miales wasc dziwna partie :)

> no to chyba wiem czemu kumplowi pewnego dnia asus 40x zatrzymal
> sie po prostu w miejscu :-)

:) mojemu kumplowi tez. a dokladniej... powiedzial ze poczul jeszcze
swad (no ja sie nie dziwie ;) )

> i tak divxy ogladam z HDD a potem albo wywalam, albo nagrywam
> albo zrzucam na zapasowy HDD :)

ja wszystkie nagrywam, a czytam z cdromu, bo lubie miec porzadek na
dysku (nie tak jak w pokoju ;) ). pozatym nie zaszkodzi mu to raczej...
:)

> no na odczyt nie narzekalem, poza problemem z audio

juz Ci mowilem - trafiles na dziwnego ;)

jakich skrotow? ;p

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|