Re: nagrywarka samsung ?

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 00:27:35 MET DST

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wystukał(a):
> sorki, ale 190 za teac'a to malo? to 50 zet wiecej od lg ;>

trzeba te 190 miec :-)

> nie, mi sie osobiscie takie cos bardzo podoba - nie ma jakis bajerow w
> stylu klapka na sprezynkach itd... ladnie wyglada ;) tylko brak
> przycisku play moze wkurzac :)

bez play??? ops :-))) a wlasciwie ROTFL :-)))
jakie sa jeszcze dobre napedy? oprocz asusa...

a nie wymagam zadnych psychicznych klapek (mam takowa w wiezy :) )
tylko po prostu jakiegos normalnego wygladu :-))) np. lg sa calkiem
przyzwoite...

> hmmm... ja mam 45x ;p widocznie jest ciutke lepsze od 50x, bo zrzucil
> tak z 200 plyt audio (moja kolekcja ;) ) i nie powiem, by byl jakis
> wiekszy problem ;)

no w moim przypadku problem lezal ewidentnie po stronie napedow...
poniewaz sluchawki od walkmana podlaczone OD TYLU do cd romu
zachowywaly sie dokladnie tak samo jak karta muzyczna... czyli albo
cisza albo jeden kanal...

> na palcu zawsze jest warstewka tluszczu. i ten tluszcz sie wtedy osadza
> na dizurce. potem przenosi na naped. naped zaczyna wolnije rozpecdzac
> plytke, bo sie slizga, przez co dluzej idzie napiecie przez taki wredny
> scalak made by btc/acer. i ten scalak latwo sie spala ;) a ten scalak
> odpowiada za rozpedzanie plyty i nigdzie nie dostaniesz nowego :)

no to chyba wiem czemu kumplowi pewnego dnia asus 40x zatrzymal
sie po prostu w miejscu :-)

> eee... a moj jakos nie. widocznie jest to wina, ze jest zwolniony na
> 3x-7x CAV przez cdbremse ;> a lg 52x _NIE_ zwolnisz, wiec mozna
> zapomniec o ogladaniu divx'ow z cdromu...

i tak divxy ogladam z HDD a potem albo wywalam, albo nagrywam
albo zrzucam na zapasowy HDD :)

> druga - swietny odczyt wszystkiego (przynajmniej moj ;)

no na odczyt nie narzekalem, poza problemem z audio

> wniosek - nie jestes czlowiekiem? ;)

no raczej nie... kiedys sie bawilem tym takim wyjasniaczem skrotow
ale nie pamietam jak to szlo... jak znasz adres to pliz podaj :)

--
Pozdruffka
.Peeter