Re: nagrywarka samsung ?

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 19:38:32 MET DST

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wystukał(a):
> tak, ale na lg to tez trzeba miec... 140. a to tez jest pieniadz, ktory
> po roku tracisz, bo pewnie szlag trafi go... ;p

no wlasnie zauwazylem :-) pozatym w moim smiesznym
miescie wszystko jest drozsze... wtedy lg kosztowal 190 :\

> :) naped przeznaczony do cdrom, a nie cda ;) ale cda dziala, i to
> znakomicie :)

a jaka predkoscia zrzuca audio audiocatalystem przy wlaczonej
dynamicznej synchronizacji?

> sony - jak znajdziesz to masz pierwowzor asus'a, tylko bez scalakow
> ktore sie jaraja ;)

ano walsnie, chcialbym Sony... jak kupowalem lg byly po 250...
zaluje ze nie mialem wtedy 60zl na dolozenie :\\\ teraz juz ich nie ma...

> pioneer - ja juz raczej pioneera nie kupie, mam dvd, wiecej nie kce,
> przy co trzeciej plyty grymasi...

to troche jak Kenwood 72x... pozatym z kenwooda nie chca startowac
niektore oryginalne gry sprawdzajace CD :\

> creatice 36x takie ma, tak samo acer 50x... ;>

ale ja tam gowna nie chce :)

> roftl ;) jeszcze moge asus'a zniesc, ale lg to jest roftl :) mi sie
> osobiscie podoba to co mam na teac'u cdw54e :)

ble ;-))))))) juz LG ladniejsze. a Asus faktycznie, dosc ladny jest

> no to miales wasc dziwna partie :)

ale to wystarczylo albym sie zrazil do asusa...

> ja wszystkie nagrywam, a czytam z cdromu, bo lubie miec porzadek na
> dysku (nie tak jak w pokoju ;) ). pozatym nie zaszkodzi mu to raczej...
> :)

a ja lubie sobie puscic playliste 5GB mp3 na shuf. :) przynajmniej jakistam
pojedynczy kawalek przy duzym szczesciu powtarza mi sie co kilka dni :)

a tak... musialbym wachlowac plytkami

> jakich skrotow? ;p

no takich ze np. P.E.E.T.E.R. - costam costam

--
Pozdruffka
.Peeter