Re: Word2000

Autor: Tawrosz Piaskowy (gero_at_box43.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 21:59:54 MET DST

Użytkownik "Czarek Gorzeński" <czarek_at_szanty.art.pl> napisał w wiadomości
> I oczom moim ukazała się wiadomość
>
> Ta metoda ma pewną wadę. Przy justowaniu tekstu nierozdzielająca spacja ma
> stałą szerokość. Czasami wychodzi to dość brzydko. To już wina programu,
ale
> zawsze można go zmienić na darmowego TeX-a. ;)

No wlasnie a shift+enter nie kaszani nic. Ja ostatnio mam wrazenie ze spacja
powinna byc miedzy wyrazami - a do formatowania tekstu to uzywaja
jej chyba tylko starsze wiekowo ksiegowe.

textu...

> Żartujesz? Niby jest buźka, ale może Ty to poważnie piszesz? Powiedz że
> żartujesz, bo stracę wiarę w ludzi. ;)

i dlatego totalnie nie kumam tego tekstu - no chyba ze to zart ;-)
widocznie dzisiaj nie mam poczucia humoru.

> BTW, przypomnę że pytanie jest NTG, bo co ma Word do sprzętu?
Jak diabli NTG ale i tak lubie poczytac cos co podnosi cisnienie:)

Pozdrawiam TP