Re: Mam zamiar kupic ...

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 17:06:16 MET DST

Niejaki(a) AnTyCh <antychryst_at_poland.com> w grupie pl.comp.pecet doznal
(a) olsnienia i napisal(a):

> ale za plyte Asus A7M266 AMD-761 DDR przeplacic juz nie zamierzam,
> dodatkowo wyzsza cena DDR'ow.

fakt

> nawet jesli mnie stac, to po co mam
> placic za cos co mi praktycznie nic nie da.

z checi posiadania czegos, co wiekszosc nie ma? ;>

> prawdopodobnie.... ale DDR'y ;)

heh :) moze by nawet szybciej chodzily jakbys ustawil ras-cas 2/2/2 i
delay na 50ns ;> tylko pewnie wtedy musialbys zmienic na nizsze
taktowanie ;p

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|